Onsdag - Bm 14/9

09.43

Vaknade vid fem av att jag hade ont, panodilen hade släppt då antagligen.
Somnade om men vaknade igen 8.15 när Barnmorskaan ringde o väckte mig,
ska komma till henne 11.30 istället för 9.30.
somnade om, och blev väckt för en stund sen då Camilla skulle kolla om jag var på bb, haha !!
Så nu är vi uppe iaf, blir la äta om en stund och lite sånt :)

Nu är de bara 3 dagar kvar till beräknad förlossning, är inte ett dugg nervös,
vill bara haa min lille/lilla plutt i famnen nu.
Längtan är obeskrivlig !!

Ska in till förlossningen på lördag och göra ultraljud iaf,
sen får vi se om dem gör nått mer med mig !

Hade det varit vatten jag läckte igår,
så hade dem satt igång mig som idag.
Men de är ju klart vi inte hade sån tur :P :(

23.55
Allt va bra hos bm idag, hade växt ännu mer så nu är sf måttet 37.
Men hon trodde inte jag skulle växa mer nu.
Och de hoppas fan inte jag heller, haha !!

Har inte gjort så mkt idag, pusslat, lagat mat, varit barnvakt åt Nattis en stund.
Andreas gav henne en kaka i sängen, på min sida. . . .

sådär mysigt att lägga sig i, och hade glömt av de.
Så rustade lakanen så allt hamnade på golvet,
för orkar inte ställa mig o byta sängkläder nu.
Dammsugning och sängklädsbyte blir morgondagens uppdrag !

Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥
Vännerna ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0