Lördag - marknad 3/9

18.01

vaknade rutn halv tio har jag för mig.
Mamma ringde direkt när jag hade vaknat o skulle på marknaden,
har sovit jäkligt dåligt inatt,
varit uppe flera gånger, så åkte med mamma ner.
Skulle egentligen gått ner med Hanna och Robbin,
men jag orkade inte gå då så åkte med mamma.
Gick på marknaden, mötte Hanna o Robbin istället,
men som gick ifrån oss :p kan varit för alla stannade mig o frågade när jag skulle ha bebis o sånt.
Jobbigt när ALLA ska klappa o känna o grejer :P haha !
Men täntke vi skulle gå med dem hem, men fyndade, så blev att mamma körde upp oss iaf.
Köpte detta . . . .

Nästan en sån här, bara motivet som skiljer lite, lite granna.
sen nästan en sån här. . .

Fast mörkblå, och mkt större motiv på ryggstödet :)
Nu är de bara bebis som saknas. . . .


Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0