Lördag - Berknad idag ♥ 17/9

17.39

Malin och Johanna körde hem oss igår, vid halv nio tiden.
Vid nio började få värkar i både  mage o rygg.
Klockan elva la jag mig i ett varmt bad, men de hjälpte inte,
så vid ett ungefär tog jag två panodil, men dem hjälpte inte heller,
så tog ett varmt bad vid tre igen,
fick bara ondare och ondare, så ringde förlossningen vid fem.
Dem ville vi skulle komma in, så ringde o väckte mamma, som kom o hämtade oss.
Klockan åtta gjorde dem hinnsvepning, vilket va långt ifrån en massage ;)
Sen ville barnmorskan att vi skulle stanna så jag fick sova,
 i med att jag inte sovit någonting.
Fick två citodon som inte gjorde nytta,
eller jo smärtan i ryggen försvann, men smärtan i magen försvann inte,
så blev inte speciellt mkt sömn lik förbannad,
så jag sa att vi ville åka hem o sova, då de är skönare o va hemma.
Så mamma fick åka o hämta oss vid halv tolv.
Åkte o käkade på McDonalds, sen åkte vi hem.
Somnade direkt och vaknade för en timma sen typ,
slemproppen gick, mindre frächt :P
Barnmorskan vi hade tror att de blir förlossning inatt eller i morgon.
Man kan ju alltid hoppas :D
detta datum har jag o andreas väntat på i en lång evighet!!! ♥

20.36
Haha såg en bild nu på telefonen som jag tog igår hos Malin och Fredrik.
Isaks våffla xD hahaha !

Inte alls mkt på eller så,
både grädde, sylt och glass :P
hahaha !

Sen igår nr våra gubbar spelade fotboll med smågrabbarna,
lekte vi på lekplatsen med småtöserna.

Full fart på gungan :)

När My & Nova hoppade av så hoppade jag på.
Jäkla vad vi gungande, både Jag,Malin och Johanna satt o skrattade som fan.
Rätt kul o va barn ibland :P

Har nu precis pusslat klart Nalle Puh pusslet på 1000 bitar.
Pluttens första tavla :)


Nu blir det sängen en stund,
ska kolla om jag kanske skulle kunna somna en stund till.
All sömn är värdefull nu, behöver samla krafter till max :)

Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0