Fredag - besök 30/9

21.43

Snuttan vaknade oftare än vanligt inatt,
vet inte om de blev helt fel för henne när vi fick väcka henne så hon fick sin penicillin.
Klockan 10.00 kom Bvc iaf, allt såg bra ut med henne,
nu väger hon 4040 g :P Mamma & Pappas lilla tjockis :D
Efter de kom Ines upp en sväng, sen kom Mattias, Malin, Elsa & Engla på fika :)
Frågade Mattias & Malin idag om de ville va gudföräldrar till snuttan,
och de ville dem hemskt gärna :D

Efter de kom Hanna, Robbin & Nova,
sen nu ikväll kom Brorsan & Camilla,
fick en Ifk Göteborg tröja av dem, haha !! Skitsöt :D
Sen beställde vi 4 lite kinamat, som vi smaskade i oss rätt fort.
När dem hade åkt, tog jag ett varmt bad, de va såååå skönt !!!
Nu vaknar min snutta alldeles strax, så ska hon få lite mat,
sen ska jag krypa ner i sängen o kolla på film och mysa med min underbara familj :)


Abra & Andreas ♥♥♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0