Torsdag - Tvätta 13/10

10.58
Blev väckt för en timme sen,
härligt att bli väckt när snuttan varit jävlig inatt :P
Inte kan man gå o lägga sig o sova när man vill här hemma heller,
för tyst är de ju inte :/

Mamma kommer idag och ska hjälpa mig med disken, medans jag tvättar.
Så jag slipper stå med allt de idag !!!

Sen i eftermiddag ska jag ta Abra i vagnen o gå en runda,
kanske ner till brorsan !?

17.55

Skippade tvätten idag, tar de i helgen ist.
Gosing har dammsugat och torkat golven.
Jag och mamma har diskat och gosat med Abra.

Skickade efter bilder för någon dag sen,
så nu är dem framkallade och hemskickade till mig.
Massa fina bilder som jag ska sätta in i album sen när jag och Gosing har ätit.
Hämtade oxå mitt H&M paket som hade kommit till Abra,
och förhoppningsvis kommer de stora paketet nästa vecka :D

På Lördag ska vi till Nattis på 1 års kalas,
Måndag åker vi till Skåne, och stanna till Onsdag,
bvc på Torsdag och träffa Maria på Lördag :D

Abra ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Vännerna ♥
Bror ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

det är jobbigt med en liten gumman men du fixar det bra hihi jag säger bara små barn små problem stora barn stora problem hihi men som tur är får man mer sömn haha man är som levande död när man inte får sova men som sagt mer sömn kommer :-) och du jag har inte fått se och gossa din lilla söttis ännu så tycker det snart är dags för en liten träff om du har lust någon dag :-) kram på er

2011-10-13 @ 12:58:48
Postat av: Anonym

glömde meddela att det är Ekegrena Malin haha man;-)

2011-10-13 @ 12:59:53
Postat av: Malin

hej hopp.har du tråkigt hemma så hojta till så kan jag hämta dej/er nån förmiddag... jag är sååå ensam. buhu

2011-10-13 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0