Tisdag - Stor & Liten 25/10

13.21

Vaknade vid halv tio,
har ätit lite frukost sen suttit vid datorn.
Trodde jag skulle få föräldrapenningen idag,
men den kommer visst imån istället !!

Har gett Abra mat och klätt på henne,
för vi ska strax gå bort o möta Camilla & Nattis,
sen ska vi går ner tilkl Stor & Liten,
första gången jag går dit,
ska visst dekorera blockljus idag !

23.02
Idag va vi på Stor och Liten,
de gick hur bra som helst.
Hon va tyst och snäll även när hon va vaken !!
Träffade massa roliga människor,
och dekorerade blockljus, fin fint :)
När vi kom hem gjorde jag och Gosing tacos,
sen badade jag o lillfisen,
hon sprattlade som bara den och älsklar att bada.

I morgon ska jag till matlagningsgruppen med Hanna & Nova,
då får jag se om de är nått skoj :)

Familjen ♥
Vännerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0