Söndag - tvättar 9/10

09.17

Hade tvättid igår mellan 19.00-22.00, men hann inte klart med all tvätt,
så tvättar resten nu :)

Har fått sova rätt så bra inatt,
förutom att Abra inte blev tyst förens hon fick ligga o sova i famnen på mig.

Idag ska jag ta en promenad med Hanna, sen får vi se vad som mer händer.
Kanske åker till Broaryd, kanske inte, vi får helt enkelt se.

I morgon ska jag permanenta mammas hår :P
Får se hur det blir, kommer va väldigt ovanligt att se henne i lockar,
har bara sett henne med lockigt hår på kort tror jag.
Kan inte minnas att hon haft lockigt hår, men tror hon hade de när jag o dennis va små.

Kanske tittar ner hos brorsan en stund, eller kanske åker till Skeppshult o hälsa på pappa :D

20.09
Sov en stund, en är fortfarande supertrött,
har även en liten madam här som oxå är väldigt övertrött och gnällig.
Va hos mamma innan idag, blev bjudna på käk och fika.
Potatis, sås och biff, gottit värre :D
Sen efter de fick vi Äppelpaj och vanijsås :D
Sen åkte vi ner till pappa en sväng,
då fick vi kaffe och toscabullar och wienebröd :)
Sen när vi kom hem sonade jag en stund,
haft sån hemsk jävla huvudvärk hela dagen så jag tror huvudet ska explodera.
Inte fasen har jag några huvudvärkstabletter hemma heller :(

22.27

För en timma sen fick jag och Andreas lägga snuttan i vagnen och gå en runda.
Gud vad hon skrek, men hon somnade fort...
Hann bara hem o ställa vagnen så vaknade hon igen,
så hoppade ner i badet med henne, då tystnade hon igen.
Sen kröp vi ner i sängen o mös en stund, så nu sover hon som en gris min lilla sötnos :)
Vet inte om hon har magknip, ska köpa magdroppar till henne i morgon iaf !

Nu har jag precis stekt lite kycklingpytt till mig o gosing,
så nu ska vi smaska i oss, sen ska vi kolla om de är nått kul på tv.
Brorsan köpte inomhusantenn till oss idag, så nu har vi massa kanaler att sappa emellan.

Abra & Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0