Söndag - Slö 16/10

16.42

Snuttan skrek konstant i 6 timmar igår, så är jättetrötta idag.
Mamma va här en snabbis innan och lämnade lite saker jag glömde igår.
Jag har nu diskat, Andreas ligger och försöker sova.
Nu ska jag börja med maten och inväntar Mimmi.
Abra har skrikit väldigt mkt idag me, så magknip har hon nog :(
Men får sitta och gunga henne i bilbarnstolen, de är allt som funkar idag !!!

I morgon åker vi till skåne, se fram emot de på ett sätt, men på ett sätt inte,
för Snuttan behöver lugn och ro, har varit mkt för henne.
Sen är jag jättetrött och sover inte speciellt bra när jag är borta.
Men får helt enkelt bita ihop för Andreas skull !!

19.38

Snuttan har skrikit mellan 14.30 - 19.00 idag,
har inte kunnat vila middag, inte Andreas heller,
 så här är vi trötta så de räcker till alla.
Har iaf nu ätit rådjurssadel med potatis och sås,
och de satt verkligen fiiint :D
Nu blir de sängen, massor att göra inför Skåne i morgon.
packa, städa, äta, mata snuttan, duscha, få kläder. . .  ja som vanligt !

Familjen ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0