Onsdag - Ultraljudet 12/10

19.22

Vaknade 8.20, gjorde oss i ordning, för vi skulle va på bvc 9.10.
Snuttan bestämde sig för att äta precis när vi skulle gå, så kom 5 minuter för sent :P
allt gick bra iaf, hon hade växt 1 cm på längden, och gått upp 320 g på en vecka.
Så nu väger hon 4530 g vår lilla knubbiga prinsessa :D haha !!
Efter bvc stannade vi på Nöjet påvägen hem så Vickie fick gosa lite med henne,
sen hem, en sväng, packa, sen kom mamma vid 11.30, så åkte vi till Jönköping.
Abra skulle på ultraljud på sina njurar, och dem såg bra ut, inga konstigheter alls, skönt !!
Sen åkte vi hem, mamma satt och gosade med Abra en stund, hon var vaken länge.
Sen gav jag henne mat, och gick o la mmig en stund med henne, vaknade för en halvtimmasen typ.
Är så jäkla trött jämt, varit uppe varenda natt och gett henne mat, och hon äter långsamt,
tar henne typ 30-40 minuter att äta 90 cl, och sen vaknar hon 2-3 gånger varje natt,
sen byter jag blöja, men de går ju fort...
så känner att jag har sömnbrist, och ingen energi alls.
Disk i hela köket, saker överallt och ett barn att ta hand om, orkar inte alls.
Förstår vad alla har sagt innan, att man blir väldigt trött efter förlossningen,
har inte tyckt  jag varit trött alls, men nu har det kommit, och jag hinner aldrig göra nått kul på dagarna,
hinner knappt sitta vid datorn, så hinner aldrig ha kul. . . Hinner inte göra mat, har inte energi till att varken laga eller äta, har ätit frukost sen inget mer, och man blir mkt tröttare utan mat...
De är rätt tråkigt, men bara Abra har det bra så är de lugnt.

Abra Allie Sabine ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0