Onsdag - Matlagningsgruppen 26/10

18.08

Snuttan vaknade runt fem,
efter de ville hon inte somna om,
vilket innebär att jag oxå va vaken.
Alarmet stod på 8.30,
men va som sagt redan uppe.
Halv tio va jag o mötte upp Hanna & Nova,
så begav vi oss till matlagningsgruppen.
Vi fick frukost, sen lagade vi mat.
Idag blev det Chili Con Carne,
och jag fick välja mat till nästa vecka,
så valde potatis & kasslöer gratäng.
Snuttan sov nästan hela tiden,
efter de va slut vid 14.00,
gick vi till apoteket o köpte hostmedicin,
Gosing är rätt sjuk =/
Sen gick vi till ica o hämtade mitt Ellos paket :)
Hann bara hem, så gick jag, andreas o abra ner igen,
glömde hylsorna och handla mat tills ikväll,
så är precis hemkomna igen !
Nu blir det snart sängen o bara slappa,
är så dödens trött, och har j*vligt ont i min rygg =(

Familjen
Vännerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0