Onsdag - Ambulans 5/10

11.32

Igår kom morbror Mattias upp med Elsa & Engla en sväng :)
Efter de åkte vi till Malin och Fredrik.
Började blöda som fan,
höll på o svimma och blev skityr så Fredrik körde hem oss.
Fick ringa mamma strax efter att vi kom hem,
så hon skulle få köra in mig till akuten.
Men ambulansen fick hämta upp mig i Kärda,
då jag frös och knappt kunde svara när någon pratade med mig.
Hade massa rester kvar som inte kommit ut,
så livmodern kunde inte dra ihop sig, så jag blödde, och blödde.
Fick ryggmärgsbedövning, sen skrapade dem mig.
1300 ml blod förlorade jag!
Ambulansföraren sa att de va tur vi ringde,
för hade vi väntat en timme till,
hade läget varit mkt, mkt värre.
Men nu är jag hemma, rätt trött,
så ska krypa ner i sängen.
Tur att Gosing & Abra va hos mig inatt :)



13.41
Har nu sovit en liten stund,
Abra vaknade nyss och va hungrig,
så nu har hon fått mat.
Nu ska hennes far byta blöja :D

18.13
nyäten, nybadad, glad liten skit i min famn :)
Livet är underbart, Abra riktigt njööööööööt av badet :)



My fick hålla. . . Apa som hon säger !! haha! ♥


Abra & Li . . . så söööta :D ♥

19.39
Kan för mitt liv inte sluta titta på Abra när hon sover,
vill äta upp min underbart söta lilla prinsessa :D

Strax kommer Mimmi o hälsa på :D

Abra & Andreas ♥ 
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0