Måndag - slödag 31/10

12.05

Vaknade halv elva, har nu ätit frukost.
Är jätte trött då jag somnade runt ett tiden inatt,
snuttan vaknade klöockan tre, låg vaken o skrek till halv fem.
Sen vaknade hon fem igen o skrek till halv sju,
och vaknade sju igen. . . tror hon haft litye ont i magen :(

Ska strax diska, sen hoppa in i ducshen.
I morgon ska vi tvätta mellan 13.00-16.00,
sen ska vi åka till Malin & Fredrik :)

Ska fråga Mimmi sen om hon vill komma hit ikväll o spela kort med mig o Gosing :)

22.11
Jag, Abra och Gosing gick bort till Camilla och Nattis, för att lämna hennes paket.
Efter de följde Mimmi med hem, jag gjorde kebab och bjöd på de.
Sen hoppade jag ner i badkaret med Abra,
så nu sover hon som en gris, och jag kollar på tv.

Åker till Malin och Fredrik i morgon istället,
efter att vi har tvättat !!


Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0