Måndag - Rastlös 24/10

11.30

Vaknade halv nio idag, trött som bara den.
Men gick upp då Snuttan ville ha mat,
sen efter de hann jag oxå med lite frukost.

Idag ska jag bort till Hanna sen och kolla på lite kläder hon har rensat ut,
och ser om de är nått jag vill ha !

I morgon ska jag nog gå på Stor & Liten med Abra,
på Onsdag ska vi till matlagningsgruppen med Hanna & Nova,
och på Torsdag ska vi till Gvd och skriva faderskapsintygen & till Gekås.
På Lördag ska vi på Englas dop :)

Igår tog jag fram alla kläder i storlek 62,
och fick lägga undan endel 56 som hon inte kan ha längre.
Gud vad hon växer fort. . .

17.38
Har nu ätit ikvällsmat,
ska strax sätta på Abra lite kläder och traska bort till Hanna och kolla på barnkläder.

Mamma va här en sväng innan o gosade med Abra,
medans hon gjorde de så plockade jag undan och sopade upp alla löv i lägenheten,
blåser ju in massa skit bara man öppnar altandörren,
jäåvla skitväder =/
Åkte iaf till apoteket me så nu har jag fler filter till nässugen,
så Snuttan kanske kan andas ordentligt inatt utan att låta som en gris :P


Familjen ♥
Vännerna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0