Måndag - Permanenta mamma 10/10

09.55

Vaknade för 20 minuter sen, då abra ville ha mat.
Nu sitter hon i babysittern, dock kan vi inte kolla på tv.
För de kommer upp svag singnal och att vi ska kontrollera antennen hela jävla tiden.
Är så satans trött på de så de finns inte, fast de va igår de började !!!!!

Idag kommer mamma strax efter 16.00, då ska jag permanenta hennes hår.

22.24

Mamma kom vid halv fyra typ,
åkte o handlade, sen hem hit.
Permanentade hennes hår, lite krångligt i början,
 men när man väl fick in knycken gick de undan :)
De blev rätt fint, och mamma va nöjd :)
Sen vid åtta tiden drog jag till hanna och robbin.
Sen va vi ute o gick med barnen i 2 timmar.
Hem sen, gav snuttan mat sen åt jag själv.
Nu är de bara att sitta o glo som ett jävla fån som alla andra kvällar.
Hanna, Robbin och Camilla ville att jag skulle stanna o kolla på film.
Vilket jag ej gjorde, men ångrar mig, för fyfan vad tråkigt de är hemma.
Har inget att göra och ingen att prata med . . .

Abra & Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0