Lördag - Fin främmat 22/10

12.03

Vaknade runt halv tio. så gick uppdå.
Gav Abra nu blöja och lite kläder.
Sen gjrode jag mig i ordning, för mamma hämtade oss halv tolv.
Maria & Lotta ska komma och hälsa på,
så lovade dem att jag skulle vara med Abra hos mamma då,
så de kan snusa bebis lite. haha!!

Sen idag vet jag inte vad vi ska göra,
men Tisdag ska jag på Stor & Liten,
sen Onsdag ska jag till matlagningsgruppen med Hanna och Nova.
Sen Torsdag ska vi upp till Gvd så Andreas kan skriva på Faderskapsintyg.

14.28

är nu hemkomna igen, de va trevligt att träffa Maria och familjen !

ikväll blir det nog filmkväll med Mimmi :)

Familjen ♥


Kommentarer
Postat av: Mimmi ;)

Ska vi kolla på film idag? :))

2011-10-22 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0