Fredag - Slödag 7/10

14.20

Snuttan har varit smågnällig hela natten, inte skrikit utan bara mammig typ.
Så varkken jag eller hon har sovit speciellt mkt inatt, så vi sov hela förmiddagen ist.
Jag vaknade kvart i två, och Abra sover fortfarande :P
Men hon vaknar nog när som helst och vill ha mat,
efter de ska jag göra mat, så vi oxå får käka :)
Är riktigt trött och slö idag, huvudvärk och skit :(
Så idag blir de nog bara en hemma slappdag !!

17.56
Åt mat för en stund sedan, så är mätta och glada.
Mamma har varit här på besök en stund,
mitt i allt kom en förbannad utlänning som anklagar oss för att ha snott deras cykel.
Haha !!!

21.18
Snuttan har varit gnällig fram tills nu.
Äntligen sover hon, men känner jag henne rätt så vaknar hon snart. . .
Då är det bara o krypa ner jämte henne och försöka få henne att somna om igen !
Tycker så synd om henne att hon inte kan berätta vad som är fel :p

I morgon kommer Mimmi på besök :)

Abra & Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0