Fredag - Besök 14/10

10.19

Gick upp för två timmar sen ungefär, Andreas oxå.
frukost strax medans Abra fortfarande sover.
Gäller att passa på :p haha !!

Sen vid 12-13 tiden kommer Mimmi och hälsar på :)

Jag längtar till Måndag då vi ska till Skåne,
är massa flickkläder där nere so väntar på att bli genom kollade och sorterade (A)

Grattis till lilla Nathalie som fyller 1 år idag :) ♥


14.39
Mimmi kommer i morgon istället.
Då blir det film och myyys :)

Nu ska jag laga lite mat,
så vi alla tre får vara mätta och belåtna idag ;-)

16.06
Har nu ätit middag, Andreas åt snitzel och pommes,
och jag åt pasta & kycklingsallad :)
fett gott, snuttan sover, och nu kollar vi på tv.
ska diska snart, sen äta glass :P
På tal om glass, idag åt vi chokladvåfflor med knäckglass till frukost :p haha !!

Fixade både i mitt och Abras album igår :)

Så fint :D





Från de ena till de tredje,
såhär blev mammas hår efter att jag permanentat det.



 

21.38

Har en liten madam här som vägrar sova, utan bara skriker och skriker =(

22.58
Nu sover min prinsessa som en gris :P

Abra & Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0