Onsdag - Stor & Liten 30/11

19.40

Klockan ringde 8.30,
Stor & Liten börjar 10.00.
Slog iaf av alarmet så somnade ju om och vaknade 9.15.
Insåg just då att jag fick jäkligt bråttom.
Få i Abra kläder, ny blöja och på med kläderna.
Sen skulle jag klä på mig, rulla cigg o borsta tänderna.
Iväg som en skållad råtta,
va tvungen o springa till bankomaten först o plocka ut pengar.
sen upp till stor & Liten.
Jodå !!! Jag hann !!!

Julpysslade, kostade 20 :- sen va de ju fika med :)
Nästa gång är det avslutning och då är det julbord,
men jag tror jag hoppar över de, hinner väl tröttna på julmaten annars :p
Gjorde iaf en hjärtformad skylt till dörren där det står god jul,
är en tomte på och en rött band runt.
Supersöt blidde den :D

Blev jättebesviken innan då jag inte vann auktionen på ett par guldiga skor på tradera,
ville verkligen ha dem :'(

Men va iaf o hämtade paket till min lilla älskling idag :)

den här :)

det här :)

det här :)
och det här :)

I morgon blir det Gekås, hoppas inte de är mkt folk som ska julhandla.
Vi ska iaf göra de, fixa lite julklappar och så :)

Abra Allie Sabine Lindrot
Andreas Anders Andersson 
Ingegerd Anita Claesson 
Jan Hugo Lindrot 
Jan Olof Dennis Lindrot 
Vänenrna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0