Tisdag - bvc 15/11

22.01

Klockan ringde 9.30, men snoozade o somnade om till 10.00.
Upp, klä på mig, borsta tänderna, byta på Abra, klä på henne.
Ner i vagnen o ner till bvc, läkarkontroll.
5730 g & 56 lång :)
Alla leder såg bra ut, även så mage, rygg, nacke och ögon !!
Sen vidare till ica o handla, sen hem käka frukost.
Basse och Daniel kom ner på kaffe, sen efter de kom mamma en sväng.

Sen idag tog jag kort på Snuttan, som ska bli julkort,
har även skickat efter foto som ska in i hennes album oxå.
För två timmar sen kom Mimmi, så vi käkade tacos o snackade,
hon gick precis, och älsklingen gick upp till basse en stund,
så nu sitter jag här och skriver med Abra i nät.
Blir nog ner i sängen om en stund.

Detta ska ej va julfoto men hon ser för rolig ut här xD

I morgon ska jag inte gå till matlagningsgruppen,
vill inte dit om inte Hanna är med, inte kul då.

Längtar till söndag då de är bio, Breaking dawn :D

Familjen
Vännerna

Kommentarer
Postat av: Mathilda "Tilda"

Så jäkla söt hon e på de kortet! Vill bara pussa;)

2011-11-16 @ 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0