Fredag - Slappdag 11/11

20.34

Hela förmiddagen va lugn.
Mimmi var här en sväng, sen vid tre tiden kom mamma en stund.
Nu ikväll va jag borta hos Hanna & Robbin en sväng och skulle lämna o hämta grejer.
Sen hängde dem med hit hem,
för Hanna skulle kolla i min garderob om jag hade nått hon kunde låna i morgon.
Hon fick med sig en hel del hem. Ska bli kul o höra vilket hon bestämde sig för.
Förövrigt har Abra varit jättesnäll i flera dagar, och hoppas att de håller i sig :)

Mina två ♥ va så jäkla söta i morse typ klockan 6 :P


Idag på morgonen, då gillar hon att kolla på tv ;-)


Kvälls tuppluren :)
Min lilla prinsessa i sina nya kläder :D


Familjen
Vännerna

Kommentarer
Postat av: Ina

Hej.

Såg att du skaffat google.se analytics och inte hade den där koden man skulle kopiera in i kodmallarna.

Har du fått den för jag missade min också! :(

2011-11-11 @ 21:14:48
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0