Fredag - Goos 25/11

11.57

Jag och Snuttan gick upp för en timme sen ungefär.
Andreas gick upp klockan 8, för han är på svetsutbildning.
Fett tomt utan honom, men jag överlever än så länge.
Ska få brorsan min att köra till gvd i eftermiddag, så vi kan handla.
Slipper höra ekot i kylskåpet ;-)

Blir ingen danmarksresa på Söndag :(
Så får väl gå på julskyltning i ss. . . . inte direkt samma sak !!

15.35

Kom hem för en liten stund sedan,
va o mötte älsklingen på stationen,
han kom med tåget från värnamo.
Sen gick vi o handlade, sen käkade vi pizza.
Sen när vi kom hem, packade vi upp varorna,
matade snuttan.
Nu när Andreas gick upp till Basse en stund så passar jag på att ha datorn,
har beställt sladd till mn dator, så snart funkar den igen. TACK O LOV!!!

Har tydligen missat julmarknaden på segerstad, så ska på julmarknad i skeppshult.
Får inte missa Birgitta Roos goda julkola, jag har köpt av henne varje jul så länge jag kan minnas.


Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0