Torsdag - My 2 år 12/5

17.14
Vaknade vid halv tio idag, började genast ringa Lund,
blev felkopplad 12 gånger innan jag kom dit jag skulle.
Snacka om att personalen på sjukhuset i Lund har noll koll :O
När jag äntligen kom fram rätt,
så säger de att provsvaren på fostervattnet inte har kommit.
De sa en vecka, så blev lite irriterad, men är väl bara o vänta. . .

Åkte till familjen sjöberg vid ett typ. My fyller ju 2 år idag,
så fick tårta, sen målade jag drakar i alla möjliga former och färger till Tor och Isak.
Kom precis hem nu, så ska bara chilla och kolla en film :)

20.33
Har kollat på flickan som lekte med elden, och ska strax starta lufttorne som sprängdes.
Skönt att ta det lugnt, men känner hur ångesten inför morgondagen kommer krypandes,
att veta att jag ska va själv hemma och sitta fast i Skeppshult hela helgen,
morsan och Micke ska till Göteborg. . .

Bebis ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0