Torsdag - Arbetsförmedlingen 26/5

10.17

vaknade för en liten stund sen, har ont i ryggen och är jätte trött :(
Mormor kommer vid 12.15 för klockan 13.00 ska jag vara på arbetsförmedlingen i Gvd.
Efter de vet jag inte vad jag ska göra =/

01.25

På arbetsförmedlingen gick de bra, fast ska skriva in mig på Gnosjö bemanning senast den 27 juli,
men jag ska ju ha barn i september, så hinner inte jobba speciellt länge,
om jag skulle få jobb, sen ska jag tillbaka till arbetsförmedlingen i början av november,
och göra en ny handlingsplan, vilket jag heller inte förstår,
är det inte smartare o göra de efter mammaledigheten ?? :P


Bebis ♥
Vännerna ♥
 Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0