Tisdag - soc 17/5

18.07
 
Mormor kom och hämtade mig 11.00,
åkte till banken, fick tre månaders kontoutdrag,
som soc ville ha. Va i gvd vid ett,
fick vänta till kvart över tills jag fick komma in.
Hon va helt dum i huvudet.
De första hon frågade mig va om jag har lugnat ner mig sen sist jag va där.
Ööh ? ja i med att de va 6 år sen jag sist blev polisanmäld, så jaaa.
jag har jobbar och försöker få ekonomin o funka,
dem tycker helt ärligt att jag ska bo hemma hos mamma även när bebisen har kommit,
och när jag sa att de kommer bli trångt sa hon att vi får sälja möbler. . . .
hon frågade vad mamma jobbade som, 
så svarade jag
förskolelärare.
 hon ba: okeej synd att hon jobbar med de, för dem är ju väldigt underbetalda.
De va la förfan inte mamma vi skulle prata om, hon ba. flyttar du får du en etta,
och då bor din mamma själv i en trea då borde din mamma söka en mindre lägenhet. . .
öööh ??? Varför de, vad mamma gör med sina pengar har la fan inte hon med att göra.
sen ba : Lindrot ? är Jan din pappa ? Jag ba : Ja ! Hon ba : aha, och han är en bra far eller.
Bara för att han har haft de lite trassligt betyder inte de att han är de att han är en dålig pappa.
Har aldrig blivit bemött på ett sämre sätt, någonsin, och hon ska hjälpa folk :p

Mamma blev ursinnig när jag berättade om mötet på soc,
så i morgon ska hon ringa Eva nånting. . . högsta hönset på socialkontoret i Gvd.

Nu har iaf jag och mamma varit på konsum och köpt godis,
och i med att jag såg Twilight igår,
så ska jag strax starta New Moon.

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

vad hette hon? vi pratade med nån konstig tant nät vi skulle fixa det där med gemensam vårdnad o faderskap o sån shit. jätte tjatig o ganska trög. :)

2011-05-18 @ 18:48:37
URL: http://villesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0