Tisdag - njurmedicinska 3/5

10.35
Vaknade för en halvtimme sen,
Mimmi hade skickat meddelande =)
Hade sån jäkla foglossning inatt så kunde inte somna förens jättesent,
när jag väl hade somnat så vaknade jag hela tiden,
de är långt ifån bekvämt =(

Rngde Mvc för att höra om min blodgruppering hade kommit,
och det hade den, så ska hämta den vid halv två
när vi ska åka till Värnamo, ska till njurmedicinska,
och få höra vad de säge rom mina njurar !

Gick ner till Kim och Nettan igår vid sjutiden, va inte hemma förens halv tolv :P
Blev bjuden på lite mat, och trevligt sällskap då såklart :)

Har mejlat Carina om sofforna med, att jag hämtar dom i helgen :D


11.12
Blir rätt besviken du är skyldig mig sammanlagt över 2000 :-
Har ej sett röken av dem, men du kan inskaffa dig dyra prylar ?? =(

Kommer aldrig mer låna ut pengar till någon, jo dem jag vet jag får tillbaka pengarna av. . . 
Har satt mig själv i en jävla sits, bara för jag är s korkad o vill hjälpa alla andra :'(
Det är nu och inom en rätt snar framtid jag behöver pengar =/

18.18
Kom hem för en timma sen, va på njurmedicinskamottagningen i Värnamo.
allt såg bra ut med prover och alla värden,
njurarna jobbar som de ska, kännsost skönt. 
Graviditeten skulle inte ta skada på min bäcken njure,
bara att de blir mer trångt, och de skulle inte påverka bebis heller :)

Blev astrött nyss, och har en jäkla huvudvärk, vet inte om de beror på vödret,
eller för att jag sov dåligt inatt.
Skulle egentligen färga Kattas hår nu ikväll, men får bli i morgon.
Kommer somna tidigt ikväll =(

Förälskade satt vi på balkongen och berusade.
Vi delade en flaska till och älskade varandra till sömns.



Bebis ♥
Vännerna ♥ 
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0