Söndag - Ont i ryggen 22/5

21.37

Vaknde vid tio idag, ringde alexandra om barnvagnen,
så jag och mamma åkte till Hillerstorp och hämtade den.
Smidig, fin och för ett jäkla bra pris ;)
Påvägen hem stannade vi på Randez och tog en varsin pizza,
blev så dödens trött efter maten,
så när jag kom hem gick jag o la mig o sov 2 timmar.
Halv fyra, fyra någon gång, kom Ines en runda,
satt o prata och kollade fb lite, sen tog hon kort på min mage.
Har gått 23 fulla veckor idag, och magen bara växer och växer.
O jag får bara mer och mer ont i ryggen :(

Nu ikväll åkte jag o mamma upp till ss o handlade lite,
så gjorde jag potatisgratäng, sallas, Café De Paris, och fläskfilé,
och de satt hur bra som helst, fast blir nog trångt för bebisen och dela plats med all den maten :p

Bebis ♥
Vännerna ♥ 
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0