Söndag - Fisketur 29/5

11.59

Vaknade vid tio, då brorsan kom.
Mamma fick då sin morsdagpresent.
Hon fick presentkort på massage.
Sen skickade Josse att hon och Ines stod utanför,
så gick ut o tjatade med dem lite.
Och nu gör jag mat till mig o mamma.
Jag gör potatis, sås och biff :D
Är ashungrig :P haha
 
21.54
Efter jag hade vilat en stund på eftermiddagen,
åkte jag o mamma till Netto o handlade.
Mötte Fredrik & ungarna där,
så pojkarna ville att jag skulle med dem hem.
Så blev att åka till Broaryd,
Jag, Malin, Emma och Anna åkte ut en sväng o fiskade.
Kom dit, pang!! Då slog båten mot fredriks spö så de gick sönder,
sen när efter typ en kvart när Emma fick napp, lossnade rullen på hennes spö,
fast fick upp fisken ändå, men precis när fisken kom upp vid ytan,
så gick Emmas spö av på mitten.
Sen åkte vi en stund till då Malin fick upp en gädda.
Sen fick Emma låna Malins spö för o fiska lite,
då fick hon bottennapp och linan på Malins spö gick av.
Är de meningen att 4 av de kvinliga könet ska fiska ???
Tror fan inte de.
Inte nog me de, när vi skulle köra i land med båten,
kom vi lite för fort så körde in i en annan båt xD
Hahahaha !! Alla vi fick oss ett par goa skratt iaf !

Efter fisketuren åkte vi till ss o hämtade pizza,
åt de, och nu är jag hemkommen :)

24 fulla veckor, tiden går jättesakta :P

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0