söndag - gubbjävel 1/5

10.23
Har varit vaken i en timme, ska strax äta frukost.
Igår var jag hos Malin och Fredrik, fast fredrik skulle på bio med robin,
så jag, Johanna, Emma och Malin kollade först på Twilight,
sen på new moon, så va hemma halv två,
så jag ska leta upp Eclipse och ladda ner den.
Jag bara måste se den idag :P
Så jäkla bra :)



12.39
Blir så jävla ledsen, hade fixat släp, bil, chafför och plats till sofforna.
Skulle hämtat dom idag, Mejlade han med sofforna igår,
frågade om jag kunde hämta dom idag, de gick bra.
Frågade om han hade någon annan som va intresserad men det var det inte,
ringde nu och skulle säga att vi kommer o hämta sofforna.
Men han svarade inte, så lämnade ett meddelande, 2 sekunder senare fick jag ett sms att dem va sålda,
snacka om att jag blev lack, och mamma beklagade och lät så jävla ledsen, blir irriterad på henne me,
för hon har inte ens försökt hjälpa mig ett jävla skit,
menar inte på att hon ska hjälpa mig heller, men då behöver hon fan inte beklaga sig heller.
Hela jävla dagen är förstörd, ville verkligen, VERKLIGEN ha dem :(

17.33
Åkte till min morbror, malin och lilla elsa vid ett tiden tror jag,
skulle kolla på en byrå dem har, en jättefin :)
Elsa va så söt, hon skrattade som bara den när dem busade med henne :)
När jag kom hem åt jag lite, sen sov jag en stund, rätt lång stund :P
 
Är skitsugen på Bambu, men mamma vill fan aldrig hitta på något :(

18.23
Blir att åka till Kinan och äta om en stund, gottit värre :)


Behöver dig mer än nått annat, du säger att du tycker om mig,
visa de istället, för att säga det.
Vi båda vet att det är lika jobbigt för båda att ha det såhär,
men du är snart här det slår jag vad om :)

19.37
Nu har jag precis kommit hem från kinarestaurangen,
fläsknoisette med pommes och beanaisås ( eller hur de stavas)
de va iaf asgott :D
och jag undrar om Bebis gillar de, eller hatar de för de va hemskt va h*n är i rörelse just nu :P

Ska nu fortsätta titta på Eclipse :D


21.39
Nu har jag sett färdigt Eclipse, riktigt bra, fast tycker nog ettan eller tvåan är bäst !
Längtar tills film fyra kommer :)

Ska ej jobba denna veckan, om inte någon blir akut sjuk då dvs. . .
Känns lite konstigt men men. . .skulle jobbat på Torsdag egentligen,
men då ska jag ju till Lund, visst det är bra med pengar,
men kan verkligen inte ändra tiden,
detta är 1000000000 gånger viktigare än en arbetsdag.
Måste veta hur bebis egentligen mår !!!!!!!
Bebis går självklart i första hand !!

22.38

Din varma kropp utlöser ett äntligen.
Dina skrattande läppar ger mig lycka.
Dina glittrande ögon charma mig.
Dina omfamnande armar skapar trygghet.
Din mun uttrycker ett bestämt jaa.
Ditt kroppsspråk säger kanske.
Din själ kan inte läsas så visa vad du vill. . .


Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Hennie

Fan va trist :(

2011-05-01 @ 13:14:20
URL: http://henniiie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0