Söndag - Bambu 15/5

13.01

Vaknade vid nio, låg o drog mig i sängen i 50 minuter,
sen hoppade jag in i duschen och gick bort till Katta.
Kände oss väldigt sugna på att dra Bambu ikväll,
så det blir det, ska va där vid fem när buffén börjar :D
Faaaaan va jag längtar :) hoppas på att Frida hänger med oxå :) ♥

22 fulla veckor idag :)


20.12
Precis hemkommen, gick bort till Katta och Daniel vid 16.10, åkte därifrån typ 16.25,
åkte då till Frida, tog en snabb kopp kaffe, sen drog vi till Bambu.
Mötte upp Helén, Donald, Rickard, Robert och Carro.
Åt, pratade och hade allmänt trevligt.
Blev släppt vid torghuset för katta och dem skulle hämta Heléa i burseryd och grejer,
så morsan plockade upp mig, hon passerade ändå nu påväg hem från Micke.

I morgon ska jag och mormor till Värnamo, ska på ultraljud,
mormor kör mig, så ska låta henne få titta på bebis,
ultraljud fanns ju inte när hon skaffade barn,
så ska bli första gången hon får se en bebis i magen :)


Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0