Onsdag - solning 11/5

10.47

Varit vaken i en halvtimma, sitter och väntar på ines,
vi ska åka ut till Annebergssjön  mellan Reftele och Bredaryd och sola :)
Sen i eftermiddag runt 16.00 kommer Mimmi och hälsa på :D

Igårkväll åkte jag, Mimmi & Iness ut till Borlången o satt där o spelade uno,
hur skönt som helst, i början tyckte jag de va lite kallt, men de försvann,
va jättefint när solen gick ner, himlen va helt rosa :D

18.20
Jag och Ines va vid Annebergssjön idag på förmiddagen,
vid halv tolv drog vi till Camilla och Nattis en liten sväng.
Efter de åkte jag hem, Mimmi skulle komma till mig,
men mådde inte bra efter att ha varit i solen så mkt,
så sa vi kunde höras senare, skickade till henne nu när jag vaknade,
men inte fått svar ännu, så nu ska jag o Ine dra o käka kebab :dd fan va gott !!!


Bebis ♥
Vännerna ♥ 
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0