Onsdag - Ont i ryggen 25/5

09.57
Vaknade för 20 minuter sen, har jävligt ont i ryggen.
Igår när jag o mamma va i värnamo, käkade vi på McDonalds,
sen stannade vi till på Smålänningen, där köpte jag 2 tavelramar till mina t¨vå pussel.
Sen stannade vi hos Mattias & Malin för jag har fått deras tv,
skitstor, tar ju upp halva mitt rum xD
sen åkte jag o mamma hem, sen tillbaka till smålandsstenar för att hämta mina skor,
och min bärsele som kom på posten, sen åkte vi o kollade på fotboll.
Stannade bara första halvlek, för de blåste så jävkla kallt :(

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt,
i morgon ska jag iaf till arbetsförmedlingen.

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0