Måndag - trött 16/5

10.55
vaknade för 20 minuter sen,
är trött som bara den.
Har ocå väldigt ont i min nacke idag :(
Trodde det spökade här igår :P
Va o kissade igårkväll,
sen när jag skulle kissa igen så va toalocket nerfält,
och jag vet att jag inte fälde ner de.
Så skulle tända lampan, då tändes inte den :P
Skumt tyckte jag, haha !

ska till Värnamo och göra ultraljud på njurarna idag,
har tid halv fyra, så mormor ska köra mig.
får se bebis en snabbis me :)

annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag =/

18.39
Precis hemkommen, va hos Christina Gunnervik på ultraljudmottagningen och allt såg bra ut :)
efter de plockade mamma upp mig hos mormor, så åkte vi o handlade glass,
och åkte upp till min morbror och Elsa så fikade vi lite.
Hon va lite blyg idag Elsagumman, men hon va nyvaken me stackarn.
Sen åkte vi hem och nu håller jag på med maten, efter jag ätit ska jag bara gosa ner mig i sängen,
har sån huvudvärk så jag mår illa :(

19.43
Har nu ätit, blev ris och kycklinggryta,
är proppmätt :p


Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0