Måndag - Rastlös 9/5

09.40
Vaknade för en liten stund sen, såg att jobbet hade ringt, så får höra av mig till dem.
Har inte alls varit vaken länge, och är redan rastlös som fan :P
Mamma jobbar, och är ensam hemma, de är bara sååååå trååååkigt !!

Satt hos Katta och Daniel igår, Frida och Hennie va oxå där såklart :)
Brände mig nått så in i helvette på axeln, har vaknat inatt flera gånger för att det svider =/
Brände bara ena sidan, axeln, armen och kinden :P snyggt !!!


Åkte till Malin o Fredrik sen, och höll mig i skuggan resten av den eftermiddagen :P hahae
Beställde pizza på kvällen, va bara så jäkla gott :D

13.47
Varit nere en stund hos Nettan, druckit kaffe o tjataat med Johanna :)
Sitter nu i mitt rum och lyssna på musik,
har ringt o beställt en tid till socialen me =/

18.05
Sov mellan 15.00-16.00, sen kollade jag på Twilight. . . .igen :D

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0