Måndag - Huvudvärk 23/5

12.46

Vaknade halv elva idag, hade ett missat samtal från dolt nummer,
försökte få reda på vem de va som ringde, men ingen är tydligen den skyldige :P
 Har ätit och duschat, men är ändå så jävla raslös så jag kan börja gråta :(

15.48
Har nu tagit en powernap i en timmme, men huvudvärken har fortfarande inte släppt.
Ska nu trycka i mig en alvedon, sen kommer mamma hem 16.10,
och då ska hon köra mig till Malin och Fredrik :)

21.07
Kom hem för en halvtimma sen, va hos Malin och Fredrik,
De va vårkväll i Broaryd, dvs grillning och tipspromenad på skolan.
Så jag Malin, tor och Isak gick ner dit. Fast grillade hemma ist, va så mkt folk på skolan :P

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0