Måndag - jadu 2/5

10.18 
Vaknade för en timma sen,
har kollat på Ikeas hemsida sen dess, fastnade lite där.
ska strax gå upp o äta frukost och ta morgonciggen,
sen får jag se vad dagen erbjuder mig.

Mamma har gjort denna till bebis,

hon har gjort en tröja till,
och en likadan basker asgulligt !

14.20
Har varit nere hos nettan en stund, satt och kollade soffor,
och har nu hittat två andra soffor jag vill ha, som finns i värnamo
så kan förhoppningsvis hämta dom i helgen :)
Sen är det bara tv, micro och kaffebryggare jag behöver,
sen är jag redo att flytta :D haha !!!

15.38
Har nu gjort mackaroner och köttfärssås,
även sparat till mamma,
så hon har när hon kommer hem efter jobber.
Då blir hon glad :)
Har kommit på en skitbra idé,
jag hatar o diska o mamma avskyr o diska när jag stökat ner,
så jag spar min disk i mitt rum, så ser de inte ut o va så mkt disk,
då diskar hon, så ropar hon alltid o fråga om jag ha disk,
då kan jag lämna de :p haha !!
Ist för att all disk redan står i köket xD
smart va ?? :P hahahaha !!!

Vet inte vad jag ska göra, är rätt rastlös, ska försöka och inte sova middag,
fast det är så skönt, men vill inte vända på dygnet igen. . .
Blir nog att kolla på några avsnitt av andra avenyn,
har oxå laddat ner flickan som lekte med elden,
men den spar jag till ikväll :)

Ska köpa detta på Onsdag :)

En spegel, en skohylla och ett nattduksbord, eller vad man ska kalla de :P
det stod blomhållare på hemsidan, men vet dock inte om de heter så :P haha
Ska inte ha det som nattduksbord, utan typ i hallen eller nått sånt :)

18.37
Kim gick precis, han kom upp för en stund sen med Bullar, munkar och wienebröd,
så fikade jag, han o mamma.

I morgon ska jag till njurmedicinska i Värnamo, ska vara där halv 14.30.
På Onsdag ska jag till Bm och hämta min lapp om blodgruppering,
 som jag måste ha med mig när jag åker till Lund på Torsdag.
Fullt upp. . . -.-

00.05
Kom hem från Kim och Nettan för en timma sen,
gjorde en beställning på bonprix till mamma,
sen serverade jag henne glass, för hon kunde inte sova :p
haha, visste inte att glass hjälper mot sömnlöshet ;)

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0