Måndag - Gekås 30/5

10.45
Vaknade för en timme sen, har legat i sängen o latat mig en stund.
Ska strax hoppa in i duschen, sen äta frukost.
Efter de ska jag kolla posten om de är kallelse till Lund.
sen när mamma kommer hem 13.10 så ska vi till Gekås igen.
Camilla skulle hängt med egentligen, men de blev ändrade planer.

Sen påvägen hem ska jag stanna i Broaryd och lämna pengar till Malin,
och fiskelina och lite sånt till Fredrik.

11.58
Har nu duschat, men inte ätit frukost.
Har däremot gjort handlelapp.

* Skurmopp
* Skurhink
* Tvättkorg
* Dammsugare
* Elvisp
* Innetofflor
* 2 Saxar
* Saftkanna
* Överkast
* Fönsterlampor
* Foundation
*Foundationsvamp
* Rouge
* Rougeborste
* Puderborste
* Dvd-skivor
* Blöjpåserefil till Camilla
* Taffsar & 0.30 Fiskelina till Fredrik

Nu ska jag äta frukost tänkte jag :)

18.52

Har vilat middag och ätit kvällsmat.
Nu kollar jag på film och äter godis :D

handlelappen innan
* Skurmopp
* Skurhink
* Tvättkorg
* Dammsugare
* Elvisp
* Innetofflor
* 2 Saxar
* Saftkanna
* Överkast
* Fönsterlampor
* Foundation
*Foundationsvamp
* Rouge 
* Rougeborste
* Puderborste
* Dvd-skivor
* Blöjpåserefil till Camilla
* Taffsar & 0.30 Fiskelina till Fredrik

Hittade inte allt som jag ville ha,
eller så va jag inte nöjd,
får handla det någon annanstans.
Men köpte lite annan småskit, gick fan på 1755 :-
tio kronor dyrare än i Lördags :P

Bebis ♥
vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0