Lördag - Ullared 28/5

23.59

Vaknade vid åtta första gången,
sen somnade jag om, brorsan väckte mig vid halv tio,
somnade om till halv elva.
Kollade kön på Gekås, ingen kö,
- Mamma nu åker vi !!
Och vi åkte :P Inte så farligt med folk ändå :)
Fick handlat rätt mkt,
 trodde det skulle gå på mkt mer än vad det gjorde,
ändå handlade jag micro, kaffebryggare, brödrost, toastjärn,
aaa och sånt som kostar lite.
Ska dit på Måndag eftermiddag med Mamma och Camilla,
så ska handla ännu mer :P
Va hemma från ullared strax innan tre.
La mig en stund, somnade la vid halv fyra,
vaknade vid halv fem.
Åkte till Malin och Fredrik,
sen åkte jag, Malin och Emma till Hylte o hämtade pizza,
sen hem till Emma på Twilightkväll,
Malin orkade inte kolla hela,
men jag o Emma kollade,
så är precis hemkommen så ska krypa ner i sängen nu :)

Bebis ♥
Vännerna ♥ 
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0