Lördag - Hos Frida 21/5

12.14

Vaknade första gången vid halv sju, av att grannen spikade.
Inte okej innan klockan nio ( min åsikt )
Somnade iaf om till slut och vaknade halv elva.
Sen gjorde mamma mat, så har precis ätit middag.
Hon ska åka o hälsa på Ingela vid halv två,
så får se vad jag hittar på, ska iaf hoppa in i duschen nu :)

15.50
Hängde med mamma till ss, när hon skulle dit, jag sprang in på konsum och köpte glass,sen åkte jag till Frida på kaffe, och glassätande :)
Alltid lika trevligt att hälsa på henne :D

senare i eftermiddag ska jag nog åka till familjen Sjöberg och hälsa på igen :)

21.35
sitter framför tv:n med morsan, va hos Malin och Fredrik innan,
kom hem vid halv nio tiden typ, så har ätit lite.
Och nu film på tv:n, ska se om de är nått o ha, annars ska jag kolla på Titanic  :)

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0