Lördag - rastlös 14/5

11.03

Vaknade vad halv tio, kollade facebook och lite sånt.
Sen tog jag en macka och gick ner till pappa och dennis en sväng.
Vi sitter och skrattar åt Carl-Einar Häckner :P

Får se vad denna dagen har att erbjuda, finns inte så möe o göra i Skeppshult,
och mamma kommer inte hem förens i morgon :(


13.44

Börja känna mig jävligt blås, kommer antagligen aldrig få se röken av pengarna du är skylldig mig,
känns som om du totat skiter i vilket, och du bryr dig inte ett skit om dem som försöker få dig att må bra.
Det är tacken för att man ställer upp, du är en stor jävla egoist !!!!!!!!!!!!

16.38
Har haft en jävla huvudvärk idag, så gick o la mig i hopp om att den skulle försvinna,
men nej de gjorde den inte alls =( jävla skit me.....

Malin ringde nyss, åker till dem om en stund, nu ska pojkarna få sina efterlängtade lavalampor oxå,
nu blir dem glada och kan sova gott med sina nya häftiga lampor :)
Tur att nån är tacksam när mans täller upp ;)

Är ni i vecka 21+6, så i morgon har jag gått 22 fulla veckor, tiden går skitsakta :O

Bebis ♥
Vännerna 
Mamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0