Fredag - Heldag med Sjöberg♥ 6/5

22.07

Har precis kommit hem från familjen Sjöberg.

Dagen började med att mamma ringde klockan åtta o väckte mig,
mitt alarm skulle ringa 08.15, så tack mamma att jag inte fick sova den sista kvarten,
men hon skulle bara va snäll o se så jag ej försovit mig,
för skulle till barnmorskan 8.45,
mormor hämtade mig 08.35, åkte till barnmorskan,
lämnade urinprov, allt va bra.
Fick ny tid, så nu ska jag ej dit förens den 30 Juni,
påvägen hem skulle jag bara in på macken o köpa Apelsinkrokant,
va så jävla sugen på de igår och i morse,
men hmm ? Hade dem den på macken ? svar nej,
så fick bli mintkrokant istället :p
Åkte hem o drygade lite sen skickade Malin meddelande, så ringde upp henne.
Emma skulle till smålandsstenar o handla så hon kunde plocka med mig påvägen,
så åkte till Sjöberg vid elva, va hos Thea och ungarna en sväng,
sen grillade vi korv med Anna, Johan och deras barn, och kom hem nu,
så har verkligen haft en heldag med dem.
Men är nu sjukt trött, för sov bara 3 timmar inatt =/
Tankarna efter gårdagen snurrade ju som bara den i huvvet !
Ett rent under att jag har orkat vara vaken, jag som brukar sova 8 timmar per natt,
plus att jag vilar middag två timmar varje dag :P

I morgon förmiddag, ska jag och Ines åka o kolla på två soffor i värnamo,
förhoppningsvis ta med dem hem oxå,
måste ringa Frida i morgon o kolla om jag fortfarande får låna hennes garage,
nu blev allt med kort varsel, men de blir så ibland.

Hepp, nu ska jag starta en film o krypa ner i sängen och hoppas på o somna ganska fort,
vilket jag verkligen tror att jag gör :)

Bebis ♥
Vännerna ♥ 
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0