Fredag - Gisledagarna 27/5

10.33
vaknade för en halvtimma sen, har tagit morgon ciggen, och nu duschat.
Vet inte vad jag ska göra idag, mer än att åka till banken, sen föra över 3000 :- till min bror -.-
Kanske ta en sväng till Gislaved, får se lite.
Vill iaf att de ska vara Måndag nu, så jag kan få åka till Ullared xD

00.06
När mamma slutade klockan ett åkte vi till ss,
först till banken, sen apoteket och efter de till sjukgymnasten,
satt o väntade en halvtimma på att mamma skulle träna sitt knä efter operationen.
Sen drog vi till Alex o käkade lite mat,
sen upp till Gislaved för o gå på marknaden,
som vanligt va de inget o ha, ändå åker man dit xD
Blev lite marknadsgodis, annars ingenting.
När jag kom hem därifrån blev jag så dödens trött så sov en timma
När jag vaknade åkte jag direkt in till Frida, blev bjuden på mat,
sen pratade vi om allt  inget, skrattade o hade det trevligt,
och nu är jag precis hemkommen och ska starta en film =)
natti natti :D

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0