Fredag - Älskade bebis ♥13/5

09.58

Vaknade för en timma sen, Ines kom förbi på en cigg.
en ringde dem från Lund och sa att Bebis är frisk.
Fatta vad glad jag blev, de va så skönt o höra.
Hade varit glad vilket som givetvis och hade älskat de lika mycket för de,
men attt höra att den va frisk förgyllade min dag.
Har haft så blandade känslor i väntan på provsvaren,
har tänkt på mig och Andreas, att de kulle bli tufft samtidigt som jag tänkt på bebisen.
Sen klandrar man väl sig själv lite,
fast de inte hade varit mitt fel om bebis hade haft kromosomrubbningar.
Mamma älskar dig redan pluttefisen :D

Ines tog bilder på mig o Nattis här om dagen kom jag på nu :)
Här är dom :D
 
Söta unge, vill äta upp henne :P ♥

23.19
är hemma från en trevlig kväll =)

VECKANS BABE :D


BEBIS ♥♥♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0