Torsdag - Kronprinsessan 31/3

12.27
Har lunch, hade med mig smörgåstårta idag i med att det är min sista dag i morgon.
Så fick bli de till middag me.
Fick träffa kronprinsessan och hennes man innan :p
De stannade på skolan och hälsade på allihopa ! haha !




20.02
Dagen på jobbet gick jättesakta, fast det va en händelserik dag :P
Påvägen hem från jobbet höll Susse mig sällskap i telefon.
När jag hade kommit hem och slagit mig till ro ringde jag Frida,
tjatade i ungefär en timma om allt mellan himmel och jord.
Sen efter de kom Katta på kaffe, som nyss gick hem.
Så nu gör jag ris och korvstroganoff till min hungriga mamma,
 som alldeles strax kommer hem för dagen :)
Hon började klockan sju och slutar klockan 20.00 stackarn, måste varit en lång dag !

Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0