Tisdag - Födelsedag 15/3

14.55

Jahopp, blev väckt vid halv åtta idag igen,
av att Gislebygg renoverar lägenheten ovanfär.
De är ett jävla liv och pga magsjukan,
kan jag inte sova på nätterna,
och nu inte på dagarna heller :(

Så fyller man ju år idag, 21 år, fyfan !!
Nu vill jag inte bli äldre :P

Telefonen ringde vid tio tiden typ,
de va barnen på dagis som ringde och sjöng för mig.
Så otroligt söta :)

20.18
Har pratat en stund med Frida gumman i telefon, tycker lite synd om henne.
Jävla psykfall hon få hanskas med :p
Men det är precis som jag, jag har oxå de.
Men lever ändå, än iaf !

Fick fina presenter av mamma idag, och har fått jätte många gratulationer :)
Tack Tack !!

Vännerna ♥
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0