Söndag - Frukost ? 20/3

09.37

Sov hos Camilla inatt, åkte in hit igår eftermiddag,
sen träffade jag Jimmy en stund.


Tur jag stängde av mobilen inatt,
för en full Tommie försökte ringa mig två gånger vid halv fem,
då hade han väl väckt både Camilla och Nattis :P
Fundera på att skutta ner till göstas och köpa frallor till frukost,
för måste ändå köpa cigg !

Ska till Frida på kaffe i eftermiddag =)

12.23

Mamma och Micke hämtade mig hos Camilla för drygt en timme sen, de lagar mat just nu. Men jag och CAmilla hade ju så god frukost, så än är jag fan inte hungrig :p haha !

 

18.54

Har varit hos Frida en stund och tjööötat lite, trevligt trevligt :)
tillbaka till jobbet i morgon, hatar måndagar -.-

Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0