Lördag - släktkalas 26/3

08.04
Va ute på morgonciggen 26 gånger gal tuppen som bor på Skeppshultgård, en cigg !!!!
Stackars tupp, han borde ha ont i halsen innan dagen är slut :P

Ska åka till Gvd med mamma vid halv tio, ska till elgiganten och fixa nytt kvitto på min gamla mobil så jag kan spärra den, gör det enbart för den har hamnat i helt fel händer enligt mig ;-)

Sen klockan 13.00 kommer mina gäster, mormor, Mattias, Malin & Elsa, Agneta & Linn.
Då blir det smörgåstårta, sen maräng och dajmtårta :D

Ikväll ska jag nog till Camilla en sväng :D

Drömmer jättekonstiga saker om nätterna så gjorde en drömtydning.

Armé : Kan vara förebud om både ekonomisk förlust och sorg.

Bett : Blir du biten väntar problem och oro.
Om du blir biten av ett djur måste du se upp med falska vänner.
Faror : Att drömma om hotande faror är ett mycket gott omen som utlovar framgång och tur.
Fötter : En dröm om fötter betyder tur.
Gömma : Att drömma att man gömmer sig är ett tecken på svikna förhoppningar och dåliga nyheter.
 Hoppa :
Om du hoppar i din dröm ska du tolka det som att du klarar av alla hinder och svårigheter bara du lägger manken till och kämpar.
 Krokodil : En varning för att göra olagliga ting.
Rädsla : Står för inre oro och stress, men förebådar också glädjande händelser.

10.59
Kom precis hem, åkte med mamma till gvd, skulle till elgiganten och spärra min gamla mobil som har kommit i helt fel händer om man frågar mig, hmm ? morsan stressade mig som fan i morse, fick jag med mig mitt legitimation ? nej !! Är fett irriterad :@

12.08
Är nu helt klar, inväntar bara gästerna, men dem kommer ju inte förens om 40-50 minuter typ, hoppas alla är tidiga, för jag är hungrig :P hahahah !
 
Mitt horoskop 2011

Fiskarna är följsamma och ombytliga med stor anpassningsförmåga även i påfrestande situ­ationer.
De kan härda ut där andra flyr och glädjas åt framgångar som andra kallar obetydliga.
Fisken är fantasifull, lyhörd och ytterst mottaglig för intryck vilket gör,
att fisken har en djup förståelse och medkänsla för sina medmänniskor.
Många fiskar är därför dessutom i höggrad mottagliga som medium.
Fisken är en mycket god lyssnare och genom sin förmåga att sätta sig in i andra människors känslor kan fisken få den mest problemtyngde människa att må bättre bara genom att lyssna.
Fiskar är tilldragande för de flesta tecken men passar bara ihop med ett fåtal.
Fisken är oerhörda känsliga och sårbara vilket gör att de ibland kan dölja sina äkta känslor och spela upp en roll som de tror att omgivningen vill se,
eller att de drar sig undan och verkar avståndstagande,
helt enkelt för att de kan uppleva andras känslor och problem som sina egna,
vilket kan vara katastrofalt för den känsliga fisken.
Fisken kan verka förvirrad och råka i ett tillstånd av oordning. Men på något sätt brukar deras orationella sätt ändå få saker och ting lösta ändå. Fisken har en stark kreativ ådra och de kan nå mycket långt om de hittar sitt rätta område.
.
Dock funkar fisken bästa när de får jobba ensamma och grupparbete är oftast inte rätt melodi för en fisk, fisken klarar helt enkelt inte av så mycket intryck som den behöver sålla med för många kockar i samma projekt. Däremot så passar fisken ypperligt men att hjälpa andra, djur eller människor eller med att skapa, dansa och kreera. Kreativiteten funkar många gånger som rena terapin för fisken och få har en sådan förmåga att skriva lyriska texter som en fisk.

Bra egenskaper

Medkännande och beskyddande
Fantasifull och känslighet
Osjälvisk och förstående
Djup och filosofisk till läggningen
Mycket romantisk och kärleksfull
Intuitiv och mottaglig
Vänlig

Mindre bra egenskaper

Obestämd, på gränser till likgiltig
Kan verka vag och förtegen
Ibland svag och lättledd
hemlighetsfull
Tendens att leva i en drömvärld
Dåligt självförtroende
Opraktisk
Blir lätt förvirrad


Vännerna ♥
Mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0