Lördag - Gekås 5/3

17.43

Hade jättemysigt med Frida igår :) Sov där inatt, finns ingen så söt som hon,
fick mig ett så jävla gott skratt i morse.  jag han precis vakna. . .

Frida - Förlåt !
Jag -  Va?
Frida - Förlåt !
Jag - För vad ?
Frida - För allt.


Sen vände hon sig om och började skratta,
hon drömde säkert nått konstigt, för hon hade inte gjort mig nått :P
HAHA !!


Mamma hämtade mig vid halv elva, sen hem, käkade sen åkte vi till gekås.
Köpte lite skit som man bruka göra där, sen gick jag in på NetOnNet och köpte mig en Xperia x10 mini.
Urgullig :P


Sen ikväll ska jag äta pizza med en väldigt speciell och saknad person,
ser verkligen fram emot de !


S E N A S T E

Dryck - Festis kaktus
Maträtt - Potatisgratäng och kassler
Person som ringde dig - Martin Nilsson
Person du ringde till - Mamma
Person du fick sms av - Mimmi
Person du skickade sms till - Mimmi
Film du såg - Sädong 1,2 & 3 av tre kronor :p
Låt du lyssnade på - Bruno Mars - Just The Way You Are
Mening du sa - Spikjävel !
Person du kramade - Mamma
Person du pussade - Hemligt :P
Personen du skrev till på msn - Tommie
Personen som skrev till dig på msn - Tommie
Personen du fick ett foto av - Marika Fredriksson
Gången du grät - I Onsdag =/
Betyg på ett prov - Har inte gjort prov på 4 år typ. . .
Gången du sjöng - I bilen innan
Suget - Glassbåt, nyss
Köp - 3 ljusstakar och 3 ljus
Person som skrev till dig på Facebook - Cassandra

D I G S J Ä L V

Du heter - Angelica Lindrot
Din ålder - 21 om 10 dar :)
Din skola - senaste va gärdesskolan
Din ort - Skeppshult
Ditt hus - lägenhet !
Ditt rum - Grått och svart med massa ljus och en jävligt stor säng :p
Din längd - 168 cm
Du är tjock - Nja, lite lagom :)
Ditt hår - Brunt, lockigt helvete
Din ögonfärg - Blåa :D
Ditt liv - Åt helvete
Dina vänner - Finns inga bättre människor
Din bakgrundsbild på mobilen - orinalbild, har precis köpt ny telefon :P
Din bakgrundsbild på datorn - På mig, Camilla och Padde

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F A V O R I T E R

Favorit färg - Rosa helt klart :)
Favorit film - Ingen aning
Favorit person - Mamma
Favorit plats - Göteborg
Favorit mat - Köttbullar, potatis, sås och lingonsylt xD
Favorit dryck - Chokladmjölk
Favorit citat - vet ej
Favorit årstid - Sommar såklart :D
Favorit minne - Har massor
Favorit reklam på teven - vet inte
Favorit låt - Bruno Mars - Just The Way You Are , just nu iaf :P

K Ä R L E K & S E X

Du skulle kunna starta ett förhållande nu - Njee
Du är kär - vad är det ?
Du har pussat någon inom en månad tillbaka - Ja
Du har kramat något inom en vecka tillbaka - Ja :D
Din första riktiga kärlek var - Kim
Du tycker om någon - ja
Du har haft sex utan kondom - Ja
Du är oskuld - Haha ohja ;)
Du var riktigt kär - När?
Du såg den du tycker om - För en månad sen !
En kompis du skulle kunna tänka dig att ha ett förhållande med men ändå inte - Min ensak :P
Du har strulat med någon - Ja.
Du såg din första kärlek - I Torsdags :P
Din sexuella läggning - hetro !


S K O L A N

Du har bra betyg - ohja !
Du har fått MVG någon gång - nej ? haha
Du har fått IG någon gång - Ja
Ditt favorit ämne är - Geografi, biologi och bild
Du börjde klockan - 8 -.-
Du slutar - 15.00
Du tycker skolan är rolig - inte direkt !
Ditt tråkigaste ämne - Engelska, Kemi, Fysik och Religion
Din klass - På iv, helt efterblivna men fick oss goda skratt
Din åsikt om lärarna på skolan - Gärdesskolan helt okej, Nordin åt helvete !
Din åsikt om skolans elver - Vilken jävla fråga :P
Skåp eller kapprum - Skåp?


D I N F A M I L J

Den du älskar mest - Alla ?
Den som står dig närmast - Både Mamma & Pappa !
Den du har mest gemensamt med - Mamma & Pappa
Du har en mamma - Ja.
Du har en pappa - Ja
Dina syskon - Dennis
Den som står för underhållningen - Jag :D
Den du har bäst kontakt med - Mamma & Pappa
Den du knappt känner - Ingen
Den som du tycker om mest - Alla ?
Den som lagar godast mat - Jag o pappa
Den du inte träffat på länge - Mina kusiner
Den som dog senast i din släkt - Mammas morbror =/
Din favorit rätt inom familjen - Mormors älgköttgryta med potatis coh sås :P
Den som senaste föddes - Jag
Den som föddes först av dina syskon - Dennis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0