Torsdag - paket 9/6

12.07

Vaknade första gången runt halv åtta eller nått när brorsan knackade på fönstret o hade låst sig ute,
fast jag klargjorde väldigt tydligt igår att han inte skulle väcka mig idag.
Men men, syskon fattar inte alltid xP

Vet inte vad jag ska göra idag, ska iaf slinga mammas hår.
Är hungrig som en gnu, men glömde köpa smör igår,
så de är slut, och VÄGRAR äta mackor utan smör -.-



Åkte ju en sväng till Gekås igår (A)



OMG !! Sluta gnäll o gilla läget istället, kommer aldrig kunna dra tillbaka tiden. . . 

Ett ett barn som får uppmuntran
lär sig förtroende.

Ett barn som möts av tolerans
lär sig tålamod.

Ett barn som får uppleva rent spel
lär sig rättvisa.

Ett barn som får känna vänskap
lär sig vänlighet.

Ett barn som får känna trygghet
lär sig tilltro.

Ett barn som blir älskat och kramat
lär sig att känna kärlek i världen

Men barn som kritiseras
lär sig att fördöma.

Ett barn som får stryk
lär sig att slåss.

Ett barn som hånas
lär sig blyghet.

Ett barn som utsätts för ironi
får dåligt samvete.

Jag vill se dig, och röra vid dig,
jag vill ha dig här tätt intill mig.
Jag vill känna din lilla hand krama min,
jag kan inte förstå att du är min.
Jag ska älska dig till döden,
jag ska älska dig varje dag.
Jag ska aldrig sluta tänka på dig, en enda dag.
Jag känner hur du sparkar,
jag känner hur då slår.
Jag vill gosa med dig mitt barn och pilla på dina tår.
Du är det finaste jag någonsin kommer få,
Lova att aldrig lämna mig o gå ♥

14.54 

Mamma slutar halv fem, upp till ss, handla o hämta paket, sen be pappa om en film.
Hem igen, slinga mammas hår, sen smälta choklad skära banan och kolla film, en bra efermiddag :D
I morgon stundent för min kusin :)

18.52
Va uppe i ss o hämtade mitt paket, beställde inneskor,
 3 doftoljor och salt och pepparkar i snoppform :P
Öppnade paketet, fick tydligen en Twix & en playboydisktrasa på köpet ;D



21.20

Har lite tråkigt, så gjorde denna xD



Nu ska jag skära upp banan och smälta choklad, utsökt kvällsmat ;)

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0