Torsdag - Elsa 2 år 2/6

15.20

När jag vaknade gjorde jag mig i ordning,
och fixade lite här hemma.
Sen vid elva åkte vi o hämtade Dennis hos pappa,
sen hämtade vi mormor, och åkte till Mattias, Malin och Elsa.
Fick grillmat, sen tårta o kaffe. Kan inte förstå att hon redan är 2 år.
Tycker inte de va längesen hon fyllde 1 :p
Nu är jag hemma, börja bli trött, mamma ska åka till Micke om en stund.
Så när hon kommit iväg så ska jag lägga mig en stund o läsa,
Twiligt/breaking down ( Så länge  vi båda andas )
Längtar som fan tills filmen kommer, är biopremiär den 16 November på 1 delen,
den är uppdelad i 2 delar.
Och andra delen kommer inte förens ett år efter att del 1 är släppt.
Fan va dryyyygt :P

Hoppas på att Mimmi sover hos mig inatt :D ♥

21.18

Sov nästan två timmar efter det att mamma hade åkt.
Sen pratade jag med Andreas en stund när jag vaknade.
Nu har jag ätit pannbiff och potatismos, och de va fett gott :)
Nu ska jag starta hipp hipp och äta choklad :)
 
Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0