Tisdag - Trött 7/6

09.55
vaknade för en timma sen när Andreas startade gräsklipparen -.-
Fast vaknade en gång när brorsan va här, fast vet ej va klockan va då.
Sitter o vänta på att pappa ska ringa, sen hämta mig så jag kan klippa honom.

16.42
Gick ner till pappa runt halv tolv tiden,
blev aldrig att jag klippte han idag heller :P
När mamma slutade klockan tre åkte vi till Gvd och lämnade in papprerna till försäkringskassan,
så nu är jag hemkommen och har slängt ihop min efterlängtade broccoligratäng,
så när den är klar ska jag gotta mig till en film om jag vågar ha tv:n igång :P

19.20
De åskade inte så länge, men under dem 20 minuterna så kom de massa blixtrar,
och de mullrade ordentligt några gånger,
nu kollar jag på Änglargård tredje gången gillt :)

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0